søndag 4. oktober 2015

Oktober utfordring hos Kreativ Scrapping

Litt seint ute med denne men no er altså oktoberutfordringa i gang hos Kreativ Scrapping:-)

Utfordringa denne gangen er rett og slett

LAG PÅ LAG

Eg prøver og å utfordra meg sjølv for tida, til å lage meir kort. Så her er eit lag på lag kort frå meg:-)


For å laga dette kortet har kosa meg med trykk på Gelli plate:-) Det første eg gjorde var å lage trykk med svart og gul maling på ein tag. Her har eg brukt Amsterdam maling og stensil fra Faber Castell. Desse stensilane er i papir og er heilt perfekte å bruke med akrylmaling. 
Eg har brukt ark fra to forskjellige papirblokker som matter under tagen, "Indian Summer" fra WeR memory keepers og "nr 14" fra Studio Light.
Kortet er enkelt pynta med stjerner fra Storyteller, metall fra "Mechanicals" serien tilPrima og Finnabair, samt ord klistermerker fra Tim Holtz og Authentique.

Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)