onsdag 20. april 2016

Klar til skulestart ~ layout

Hei hei alle sammen:-) I dag er det min tur i Papirdesign bloggen.

Endelig har eg scrappa ein layout igjen, det har blitt aaaalt for lenge siden sist,
Eg er ingen kronologisk scrapper så denne gongen vil eg vise ein layout fra då eg og eldste dattera mi var på shopping før skulestart. Det var stor stas å få ein heil dag aleine sammen med mamma og frøkna fekk nesten sjokk over alle klærna me kjøpte;-p

Dette er ein veldig enkel mixed media layout, der eg kun har brukt modeling paste og aquacolour på bakgrunnen.


Eg ville ikkje dekke over så mykje av bakgrunnen så det blei ingen mønsterark på denne. Her lot eg blomane pynte opp:-)



Produktliste
Blomster: Kirsebærblomster og søte blomster
Klistermerker: PD14930 hvit, PD14931 alfabet lys blå, PD15044 Frøken fryd
Annet: PD16164 Utstansede hjerter

Takk for meg og ha ein nydelig onsdag:-)



Pin It

1 kommentar:

  1. Fant deg hos kreativ scrapping, og det er jeg glad for, du har en fantastisk stil, og denne layouten fikk meg til og ville begynne med layouter. Fantastisk herlig, nesten litt sånn artsy feeling blandet med prima og shabby :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)