fredag 1. september 2017

Gjestedesigner hos Hobbygarasjen ~ september utfordring

Hei hei:-)

Eg er så heldig å få gjeste Hobbygarasjen i nokre månedar framover:-) Eg hadde eit bidrag i August som eg har glømt å blogge, i tillegg er dei klar med september utfordringa som inneholder

GLITTER!

Først bidraget mitt fra forrige mnd.

Oppgava var å bruke tall og det blei enkelt å velge å lage eit bursdagskort;-)

Eg har brukt malingen Starlight paint fra Imaginations craft på dette i fargene sax blue og apple green.
Nyyyydelig maling og for ein dekkevne!
Tok kun eit strøk på tallet uten noko form for grunnarbeid.
Malingen lager og eit nydelig skimmer der eg har hatt den på bakgrunnen.



Så til glitteroppgåva:-) Eg har laga ein tag med sparkle medium  fra Imagination craft som eg har lagt inni kortet over;-) Mediumet har eg påført gjennom ein stensil også fra Imagination craft og det gir ein heilt herlig glittereffekt:-)



Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)